Δρομείς Σύρου

syrosrunners athiles

syros imi 2014 dromeis dek 14 2  dromeis dek 14 proti propoinisi 2015 dromeis tinos syrosrunners athiles2

Εξάσκηση με βάρη

Οι αθλητές χρησιμοποιούν την εξάσκηση με βάρη για να αυξήσουν τις επιδόσεις τους αλλά και να μειώσουν τις πιθανότητες τραυματισμού. Το τρέξιμο αν και αερόβιο άθλημα, οι αθλητές μπορούν να επωφεληθούν απο τα βάρη.

Muscular System

Τα κυριότερα οφέλη της προπόνησης με βάρη είναι η ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος και η αποφυγή των τραυματισμών. Συνήθης είναι και η μυίκή ανισορροπία μεταξύ οπίσθιων και μπροστινών μηριαίων. Η εξάσκηση με βάρη μπορεί να αντιμετωπίσει τέτοιες ανισορροπίες. Η δυναμη του κορμού επίσης βοηθάει.Βέβαια όταν μιλάμε για προπόνηση δύναμης δεν σημαίνει απαραίτητα και βάρη ή γυμναστήριο. Το σημαντικό είναι να κάνετε εκγύμναση με αντιστάσεις που να περιλαμβάνει κάποιο είδος άρσης βαρών. Με άλλα λόγια μια άσκηση στην οποία το σώμα σας σπρώχνει και τραβά χρησιμοποιώντας κάποιο είδος αντίστασης, είτε σηκώνοντας βαράκια, είτε χρησιμοποιώντας κάποιο μηχάνημα γυμναστικής, τραβώντας ιμάντες ή ακόμη και χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος.

Η επιλογή των ασκήσεων πρέπει να γίνεται έχοντας υπόψη τους ότι οι ασκήσεις διακρίνονται σε:

  • Γενικές: Αναπτύσουν και γυμνάζουν μεγάλες μυϊκές ομάδες με σκοπό την καθολική και πλήρη άσκηση όλων των μυών του σώματος.
  • Ειδικές: Γυμνάζουν τη μυϊκή ομάδα που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο άθλημα. Στο παρακάτω πίνακα φαίνονται οι κυριότεροι μύες που συμμετέχουν στο τρέξιμο.

eid end

eid en 2

 

πηγή: http://www.endurancescience.gr