Δρομείς Σύρου

syrosrunners athiles

syros imi 2014 dromeis dek 14 2  dromeis dek 14 proti propoinisi 2015 dromeis tinos syrosrunners athiles2

Ασκήσεις για να απαλλαγείτε από τις ενοχλήσεις της μέσης

Ασκήσεις για να απαλλαγείτε από τις καθημερινές ενοχλήσεις της μέσης αλλά και για να δυναμώσετε την περιοχή του κορμού (ραχιαίοι – κοιλιακοί - εγκάρσιοι κοιλιακοί) που είναι βασικό θεμέλιο για μια δυνατή μέση.

Oι αγύμναστοι μύες στη χαμηλή περιοχή της σπονδυλικής στήλης, η πολύωρη ακινησία, καθώς και τα περιττά κιλά, που εντοπίζονται περισσότερο στην κοιλιά, αποτελούν συνήθως τις σημαντικότερες αιτίες για προβλήματα στην μέση.

Στις παρακάτω απεικονίσεις των ασκήσεων επαναλαμβάνουμε την κάθε άσκηση σε 3σετ Χ 30 δευτερόλεπτα.

Καραγιάννης Γιάννης
Γυμναστής – Προπονητής
www.sportstraining-karagiannis.gr

spondilikistili 1

 

 

horz

bird dog

kormos

pilates Mandy

pilates Mandy 1

pilates Mandy 5

 

 

pilates Mandy 8

swiss ball