Δρομείς Σύρου

syrosrunners athiles

syros imi 2014 dromeis dek 14 2  dromeis dek 14 proti propoinisi 2015 dromeis tinos syrosrunners athiles2

Προθέρμανση (warm -up) πριν το τρέξιμο

zestama proponisi in orig

Βάλε τα παπούτσια σου, αλλά πριν αρχίσεις το τρέξιμο, συμπεριέλαβε την παρακάτω άσκηση στην προθέρμανση σου. Θα προετοιμάσει τους μυς σου με τον κατάλληλο τρόπο και θα δυναμώσει τους μηρούς, τα γόνατα και τους γλουτούς σου.

- Στάσου όρθια με τα πόδια σου ελαφρώς ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τα χέρια σου σε έκταση μπροστά σου.

- Λύγισε τα γόνατά σου, μέχρι οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το πάτωμα, κρατώντας πάντα ίσια την πλάτη σου.

- Όταν φτάσεις στο χαμηλότερο σημείο, μείνε εκεί για 2 δευτερόλεπτα πριν φέρεις και πάλι τα πόδια σου στην αρχική στάση.

- Εκτέλεσε 2 σετ των 15 επαναλήψεων. Μην ξεχνάς τις εισπνοές σου όταν λυγίζεις τα πόδια σου και τις εκπνοές όταν επιστρέφεις σιγά σιγά στην αρχική στάση.

 

Πηγή : http://www.shape.gr/