Δρομείς Σύρου

syrosrunners athiles

syros imi 2014 dromeis dek 14 2  dromeis dek 14 proti propoinisi 2015 dromeis tinos syrosrunners athiles2

Για όσους αγαπούν το περπάτημα

Γιατροί, διαιτολόγοι, γυμναστές συμβουλεύουν τους πάντες να περπατούν. Tο περπάτημα, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, προστατεύει τον οργανισμό από συχνές παθήσεις όπως καρδιολογικές, προβλήματα του κυκλοφορικού, ακόμη κ από τον διαβήτη. Eπίσης, μπορεί να προλάβει τον καρκίνο, την οστεοπόρωση κ την άνοια.! Σύμφωνα με ειδικούς, τριάντα λεπτά περπάτημα την ημέρα είναι αρκετά για τη διατήρηση του σωματικού βάρους κ την αποτροπή της παχυσαρκίας.

Χρήσιμες συμβουλές

 Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας όχι μόνο για τους μεγάλους αλλά κ για τα παιδιά. Δώστε ενέργεια στον οργανισμό σας  με ένα σωστό πρωινό.

Επιλέξτε το πρωινό της αρεσκείας σας :

Γάλα 1 ½ % λιπαρά  + 1φλ δημητριακά ή

Γιαούρτι 2% λιπαρά + 1κουτ μέλι +5 αμύγδαλα ωμά ή

1 ποτήρι φυσικός χυμός + τοστ {1 φέτα τυρί άπαχο +1 φέτα γαλοπούλα }

1 ποτήρι γάλα + 2 φέτες ψωμί πολύσπορο + ελαφριά επάλειψη μαργαρίνη +1κουτ μέλι

1 ποτήρι φυσικός χυμός +1 αυγό βραστό + 50gr τυρί + 2 φέτες ψωμί του τοστ       

Απολαύστε πολλά φρούτα κ λαχανικά καθημερινά !!!

Οι ρυθμοί τις ζωής μας έχουν αυξηθεί πάρα πολύ κ όλα είναι στο τρέξιμο για  να προλάβουμε να κάνουμε τις δουλείες μας . Το γεγονός αυτό όμως δεν πρέπει να μας οδηγεί στο να στερηθούμε της βιταμίνες κ τα διατροφικά οφέλη που μας προσφέρουν τα φρούτα κ τα λαχανικά   .Καταναλώστε καθημερινά 4 φρούτα κ 2 μερίδες λαχανικά μαγειρεμένα ή ωμά .Μη ξεχνάμε τα φρούτα κ τα λαχανικά εκτός από νόστιμα κ υγιεινά είναι μια καλή φυσική πηγή ενέργειας, βιταμινών κ ιχνοστοιχείων.

Μικρά κ συχνά γεύματα !!!

Καλό είναι να τρώμε πολλά κ μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα προκειμένου να διατηρήσουμε την ενέργεια μας σε υψηλά επίπεδα. Έτσι, εκτός από τα κύρια γεύματα, όπως το πρωινό, το μεσημεριανό ή το βραδινό καλό είναι να προσθέτουμε στο διαιτολόγιο μας ενδιάμεσα μικρά γεύματα με φρούτα ,φυσικούς χυμούς ,φρυγανιές με άπαχο τυρί, ανάλατους ξηρούς καρπούς, γιαούρτια 2%.

Αν πεινάσεις πριν το περπάτημα σου …

Αν πεινάσουμε πριν το περπάτημα μας,  δοκιμάστε να φάτε μια ενεργειακή μπάρα δημητριακών κ να πιείτε ένα ισοτονικό ενεργειακό ποτό. Έτσι κ την πείνα μας θα ξεγελάσουμε κ θα πάρουμε την απαραίτητη ενέργεια χωρίς να επιβαρύνουμε το στομάχι μας.

 Δεν υπάρχουν καλά κ κακά τρόφιμα, αλλά μόνο καλή και κακή  διατροφή. Μην νιώθουμε ενοχές για τα τρόφιμα που μας αρέσουν αλλά καταναλώνουμε με μέτρο. Επιλέγουμε τρόφιμα που θα μας παρέχουν ισορροπία κ την ποικιλία που απαιτείται για καλή υγεία .

Κλείνοντας θα ήθελα να δώσω μια τελευταία συμβουλή : βρείτε χρόνο να περπατήσετε με τον ή την  σύντροφο σας. Ξεχάστε τις διαφορές σας ή τις ψυχαναλύσεις στο ψυχολόγο για να βελτιώσετε την σχέση σας. Θα διαπιστώσετε ότι η σχέση σας βελτιώνεται θεαματικά !! Ο λόγος είναι ότι το βάδισμα υποχρεώνει τον εγκέφαλο να παράγει ενδορφίνες  ουσίες που μειώνουν το σωματικό κ ψυχικό πόνο κ προκαλούν ευφορία ! Ετσι λοιπόν όταν περπατάμε με το σύντροφο μας  οι ενδορφίνες που παράγονται  βοηθούν στην απομάκρυνση του θυμού της οργής ή άλλων αρνητικών συναισθημάτων ! 

Αργυρένια  Παραμάνη

Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής
Ειδίκευση  στο Γ.Π.Ν.Α Ευαγγελισμός
π.συνεργάτης Πρίνου,DNΑ
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.