Δρομείς Σύρου

syrosrunners athiles

syros imi 2014 dromeis dek 14 2  dromeis dek 14 proti propoinisi 2015 dromeis tinos syrosrunners athiles2

Οι συνήθειες μου κατά την διάρκεια της προετοιμασίας

Μετά από 2 χρόνια ενασχόλησης με τους δρόμους, χωρίς να είμαι ειδικός, ούτε και έμπειρος, ερασιτέχνης θα έλεγα που όμως το έχει πάρει σοβαρά , χωρίς προπονητή αθλούμενος που ψάχνεται, καταθέτω τις συνήθειες – πρακτικές που ακολουθώ, τα περισσότερα από αυτά τα έχω διαβάσει σε forum ή κάπου στο internet.
Εννοείται ότι τα παρακάτω «πιάνουν» σε μένα.

Τεχνική
- πάτημα της πατούσας στην μέση (midfoot)
- ελαφρά κλίση του κορμού προς τα εμπρός, ξεκινώντας από τους αστραγάλους
- αναπνοή από το στομάχι (πολύ σημαντική βοήθεια)
- η κλίση των χεριών να είναι τέτοια ώστε να μην διασταυρώνονται, παράλληλα ή με ελαφρά κλίση προς τα μέσα
- στις ανηφόρες μικρά βήματα και δύναμη στα χέρια

Αύξηση ταχύτητας
- μια διαλειμματική ή ένα τέμπο κάθε βδομάδα
- τρέχω συνήθως σε διαδρομές με ανηφόρες

Διατροφή
- σόδα πριν τις προπονήσεις με ένταση (διαλειμματική, τέμπο, κτλ.)
- πριν το τρέξιμο, το οποίο είναι νωρίς το πρωί, ποτέ με άδειο στομάχι, τρώω μια μπανάνα, ή σύκα πριν ξεκινήσω και κατά την διάρκεια μέλι (1,5 κουταλιά σούπας) με νερό (0,5 λίτρο). Στα long run εννοείται τρώω – πίνω περισσότερο.
- καφές, αν και διουρητικός, απαραίτητος πριν την πρωινή προπόνηση
- μετά την προπόνηση, στα πρώτα 20 λεπτά υδατάνθρακες, συνήθως βρώμη, ψωμί, χυμούς, κτλ.

Διατάσεις.
- Σίγουρα μετά την προπόνηση, ανεξάρτητα της έντασης 10-12 διαφορετικές διατάσεις σε 2 σετ, 20 λεπτά περίπου.

Μανώλης Αργυρός

Μέλος του συλλόγου SyrosRunners